RETURNAREA PRODUSELOR
În cazul în care articolele nu corespund sau nu vă plac, nu vă faceți griji, suntem aici pentru a vă ajuta! Din pricina unui număr limitat de angajați NU asigurăm suport telefonic! Răspundem la emailurile dvs în 24-72 ore! Toate detaliile privind plasarea comenzilor, livrarea lor sau retur produse, se regăsesc menționate în website, în locuri ușor accesibile! Toate comenzile se plasează doar online!
Produsele de uz personal, cosmeticele, lenjeriile intime sau articolele realizate personalizat pentru dvs nu se pot returna!
Vă stăm la dispoziție pe adresele de email menționate în website, cu timp de răspuns 24-72 ore!
Mulțumim pentru înțelegere!
Costul returului va fi suportat de client! Așteptăm direct returul dvs la adresa noastră, nu este obligatorie o notificare în prealabil în platforma de retururi din website-ul nostru sau pe email. Dacă doriți rambursul comenzii în bani, vă rugăm să treceți în colet contul Iban și numele titularului sau să ne trimiteți pe email, dacă doriți un nou produs la schimb, vă rugăm să aveți în vedere că noul produs dorit este posibil să nu îl mai avem în stoc, situație în care vă vom rambursa contravaloarea comenzii în bani – vă vom notifica pe email dacă acesta va fi cazul dvs și vă vom solicita un cont IBAN pentru ramburs.
Atenție! Timpul de retur este de 30 zile de la data primirii comenzii de dvs de la curier! Orice comandă returnată ulterior va fi refuzată! Comenzile sunt verificate! Coletul trebuie să fie ambalat corespunzător, împreună cu datele destinatarului trecute pe colet și să conțină și datele de identificare ale expeditorului și numărul de comandă, pentru o ușoară identificare, altfel va fi refuzat!
Vă recomandăm să returnați un eventual produs nedorit prin Fan Courier, DPD, Urgent Cargus sau GLS, curieri ce ajung des la noi și nu întâmpinăm probleme de retur. Nu trimiteți prin Poșta Româna, coletele nu vor fi ridicate de la poștă.
Rambursul banilor se realizează în contul IBAN al clientului, nu se achită ramburs la primirea returului. Coletele ce vor avea cost ramburs, vor fi refuzate.
Rambursarea sumei se va face în interval de maxim 14 zile de la data la care am primit articolul returnat. (!!!Avem nevoie de cont IBAN și nume titular cont) De asemenea, vă rugăm să rețineți: Bunurile care vor fi deteriorate din vina clientului, care prezintă semne de uzură, sau a căror livrare a adus prejudiciu financiar furnizorului, din partea clientului, pot duce la deduceri din suma rambursată pentru a compensa orice valoare pierdută, sau pot fi refuzate, urmând a fi returnate clientului.
În cazul în care bunurile pe care le-am furnizat sunt defecte, le puteți returna și primi rambursarea sumei, cu condiția ca returnarea să se facă într-un timp rezonabil de la primirea produsului, respectiv 30 zile calendaristice. Vă rugăm să rețineți că nu pot fi returnate produse pe care ați continuat să le utilizați și după descoperirea defectului.
Vă rugăm să urmați procesul de mai jos pentru a returna coletul la adresa noastră de primire (este adresă de sediu social, nu este punct de lucru!):
- Reîmpachetați produsul în ambalajul original sau similar, cu etichetele încă atașate. Scrieți la destinatar următoarele:
SC CMM INSPIRATION SRL, România: Ilfov, Popești Leordeni, Drumul Fermei, nr. 85F, ap. 05 (cod poștal 077160), 0741.68.99.46
Pentru Expeditor vă rugăm menționați numele de pe care ați efectuat comanda și numărul comenzii, pentru o ușoară identificare la recepția coletului. Coletele neidentificate vor fi refuzate!
- Costul returului va fi suportat de client. Pentru o mai bună funcționare, vă recomandăm să livrați eventualul produs prin Fan Courier, DPD, GLS sau Urgent Cargus. Nu trimiteți prin Poșta Româna, coletele nu vor fi ridicate de la postă.
- Dacă ați comandat mai multe produse și doriți retur doar pentru o parte din ele, menționați în corpul emailului sau în colet.
- Dacă doriți un schimb al produsului, menționați noua mărime sau noul produs dorit în corpul emailului sau în colet.
- Dacă doriți rambursarea banilor, vă rugăm să ne menționați contul IBAN împreună cu titularul contului, în corpul emailului ori în colet.
Clientul plătește costul returului coletului. Coletul trebuie să fie ambalat corespunzător, împreună cu datele destinatarului trecute pe colet și să conțină și datele de identificare ale expeditorului și numărul de comandă:
SC CMM INSPIRATION SRL, România: Ilfov, Popești Leordeni, Drumul Fermei, nr. 85F, ap. 05 (cod poștal 077160), 0741.68.99.46
Pentru livrarea unui nou produs la schimb – se va aplica taxă de transport, în valoare de aproximativ 20-25 lei (se achită direct la curier) + diferența cost produs (zero diferențe, pentru același produs, sau în plus, în funcție de noul produs). Pentru diferențe de sume în minus, ori vom scădea costul de livrare, dacă acoperă valoarea, ori va fi necesar să ne dați cont IBAN pentru rambursul diferenței.